söndag 15 april 2012

Underbar

Min äslking är helt underbar han. Han har diskat, gått en lång promenad med Roy och rensat en rabatt idag. Den långa promenaden tog han när han var hos sina föräldrar. För att visa min uppskattning på det han gör här hemma så tog jag mat från jobbet med mig hem idag. Så strax innan jag slutade tillagade jag kycklingkebab till oss båda. Detta var väldigt uppskattat och gott.

Mätta och belåtna så gick vi ner i källaren för att så lite chilifröer. Det blev tre olika sorter. Vi hade även lite "knölar" som ville komma ner i lite jord. Det var Herrestadbegonior och kanner. Nu är det bara till att vänta och se hur resultatet blir. Alltid lika kul att få se hur det blir och om alla fröerna tar sig.

Nu sitter jag i soffan och är ganska så trötter. Har så varit stora delar av dagen. Ett tag på jobb var jag så trött att jag skulle kunna somna över ett bord. Tur att det fanns saker att göra så att jag fick annat att tänka på. Tror inte att jag ska sitta uppe så länge ikväll. Bättre att jag vaknar tidigt imorgon, för då hinner jag med att tvätta en maskin.

Nej, nu ska jag luta mig tillbaks i soffan en liten stund.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar