tisdag 24 april 2012

Sömnlös natt

Trots att jag tog en sömntablett igårkväll, så har jag knappt sovit. Vaknade strax efter halv tre. Då kliade det som bara den på hela kroppen. Sen har jag varit mer eller mindre vaken sedan dess och kliat mig. Så vid halv 8 bestämde jag mig för att stiga upp, 1,5 timme innan min klocka ringer.

Jag vet inte vad det är som orsakat klådan, då jag inte har torr hud eller ätit något jag inte tål. Tror kanske att det kan vara biverkan på min spruta som jag tar för min ledgångsreumatism, då klåda är en vanlig biverkan. Tror att jag ska ringa till reumatologen och rådfråga dem. Det är ju inget kul att få sin nattsömn förstörd av klåda.

Jag har precis ätit frukost, mannagrynsgröt och en mugg med starkt kaffe. Vill ju försöka vakna så att jag klarar av mitt jobb. Det får även bli ett X antal koppar med kaffe på jobbet ;) För tillfället så känner jag mig ganska så pigg, men det kan vända fort.

Nej, nu ska jag försöka få tag på reumatologen.



Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar