fredag 20 april 2012

Helg = mys

Även om jag inte kommer att vara hemma på söndag, så kommer det att bli massor av mys i helgen. Vi ska nämligen ha en nattgäst imorgon i form av lille Hugo. Det ska bli underbart att få rå om honom utan storasyster, för hon ska vara hos mormor och morfar.

Självklart så kommer jag att hinna med en date med tvättmaskinen. Inte det roligaste men en sak som måste göras. Är det fint väder så får tvätten hänga ute, för den doftar ju sen så gott. Det kommer säkert att bli någon promenad också, både med Roy och Hugo. Kanske blir det lite trädgårdsarbete, men det står inte högst upp på min att göra lista. Hinns det med så får nog snabeldraken rastas. Ja, sen är den dagen tillända.

På söndag blir det inget gjort här hemma för mig. Då är jag i Göteborg för att se på handboll. Det mesta av dagen kommer att spenderas i en buss, men det ska väl gå det också. Jag har ju själva valt att följa med. Det är ingen som tvingat mig.

Nej, nu ska jag fortsätta se på Let's dance.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar