fredag 27 april 2012

Suck

Fick ingen bra start på dagen. Det var ryggen som inte ville som jag ville. Kunde knappt röra mig. Fick ta smärtstillande till frukosten för att kunna överleva. Medans medicinen verkade gick jag och la mig igen och somnade. När jag vaknade igen så var smärtan mindre än innan och det var skönt. Nu fick jag lite mera energi till att göra något av dagen.

Jag samlade ihop lite smutstvätt och traskade ner till tvättstugan. Medans tvättmaskinen gjorde sitt så fixade jag lite ärenden på byn. Förutom införskaffning av lite mat så hämtade jag den medicinen som jag inte fick igår.

Hemma igen stuvade jag det som skulle i kylen och resten till skafferiet. Gick ner till tvättstugan och för att tömma maskinen och starta en ny maskin. Tvätten hängdes ut och nu doftar den underbart.

Ikväll har jag hjälp älsklingen med gräsklippningen. Skönt att vara ute och njuta av det fina kvällsvädret. Vi planderade även vart vi ska bygga våran nya damm och vilken form dammen ska ha. Vi vill ju att det ska se bra ut med planerna innan spaden sätts i backen.

Nu sitter jag och tittar på Let´s dance. Så nu ger jag upp datorn för tillfället.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar