söndag 29 april 2012

Oj, oj, oj

Vilken helg det varit mer än i en bemärkelse. Som ni redan vet så är min rygg helt utflippad och det ser inte ut att vara någon ljusning på ryggfronten. Nu till något mycket roligare.

På mitt jobb så finns det två Jack Vegas maskiner och tyvärr *S* så hamnar man där lite då och då. Hela denna vecka har jag haft en ofantlig tur. Tror att jag satsat runt 400 kr men kammat hem nästan 2000 kr. Nu undrar hur länge som min tur ska hålla i sig?!?! Ja, ja jag får väl se imorgon om turen finns där. Det blir kanske inte något spel, för det beror helt på hur mycket det är att göra på jobbet. Skulle jag/vi spela när det kommer kunder så avbryter vi vårat spel direkt. Det ser ju inte bra ut om personalen spelar och skiter i kunderna.

Nej, nu ska vi se på film.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar