måndag 16 april 2012

Helgen över

Då var jobbhelgen över för mig för denna gången. Tycker att dagarna gått ganska så fort, då det varit ganska så bra tillströming av kunder. Visst så kunde det varit fler kunder, men man kan inte få allt här i världen. För mig så är det viktigaste att jag har ett jobb och att det är ett jobb som jag trivs med.

Imorgon är jag ledig och då ska jag till sjukhuset i Simrishamn. Det är tid för min älsklade vattengympa. Ska även försöka smita upp till reumatologen för att få besked på mina provsvar och om min läkare kommit fram till någon behandlingsform. Vill ju få reda på hur vi ska göra, för jag börjar bli en aning trött på symptomen som jag har fått av min blodbrist. Inte har de blivit bättre av att jag precis haft mensen =(

Tror nog också att jag ska ta en date med tvättmaskinen, när jag ändå är ledig. Är vädret bra så får tvätten hänga ute och torka. Finns ju inget som doftar så gott som tvätt som fått hänga ute och troka.

Måste bara få avluta med en underbar bild på min älskade katt Tova


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar