söndag 22 april 2012

Dagen sista

Här kommer dagens sista inlägg från mig. Sitter på bussen och är mätt och belåten. Har troligtvis 2,5 timme till på bussen innan vi är i Ystad igen. Tror nog att jag ska ta mig en liten lur är ganska så trött. Det har varit en lång dag för mig. Blev väckt halv sju imorse av lille Hugo. Är inte van vid att gå upp så tidigt på en söndag.

Förutom att dagen varit lång, så var det en skit match uppe i Partille. Men det var inget annat än väntat att vi skulle förlora. Sävehof är regerande Svenska mästare och ett mycket svårslaget lag att spela emot. Nu får vi blicka framåt och hoppas på vinst nästa söndag, då det är hemma match.

Medans jag varit på vift har vårt fiskbestånd där hemma utökats. Min underbara svägerska med familj har köpt en koi till oss. Det är hu gulligt som helst av dem. De vet att vi vill ha en koi. Det ska bli spännande att se hur den ser ut när jag kommer hem.

Nej, nu blir det lite vila. Känner att jag har en dumpning på g =(

Kram

1 kommentar: