fredag 6 april 2012

Slut

Ja på mer än ett sätt. Förutom att jag är slut i kroppen så är arbetsdagen slut. En dag som jag ALDRIG trodde skulle ta slut. Detta trots att det varit att göra hela dagen. Tror att det nog beror på att jag och min kropp inte varit synkade idag. Så här är det vissa dagar för mig och det är bara till att gilla läget. Men visst så är det jobbigt när kroppen inte orkar med det som jag vill.

Nu ska det bli skönt att vara ledig i två dagar. Ska försöka ladda batterierna så mycket som jag kan. Börjar med en sovmorgon imorgon. För att sen åka till mamma och äta lunch. Eftermiddagskaffet kommer vi att inta hos min pappa. Detta var den bästa lösningen vi kunder komma på, för att inte göra någon av dom besvikna.

När vi kommer hem så ska vi städa lite, så att här ser någorlunda fräscht ut på söndag. Då kommer mina svärföräldrar hit och Frya och Hugo med sina föräldrar. Det ska bli mysigt att få umgås med dem en stund. Är inte så ofta som vi alla är samlade.

Ja, så här ser min helg ut. Tror att den kommer att bli hur underbar som helst och det gör att jag kommer att få laddade batterier tills på måndag.

Nej, nu ska jag fortsätta att titta på Let´s dance.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar