onsdag 18 april 2012

Där satt den

Så jäkla gött det är ikväll. Första semifinalsmatchen är avklarad och vi vann med 6 bollar. Denna vinsten var hur go som helst, då vi undr seriespelet förlorat båda matcherna mot Säfehov. Nästa match är på söndag uppe i Partille, men dit ska jag inte. Känner att man kommer hem rent för sent för att orka med jobbet.

Dagen på jobbet har gått fort. Har haft fullt upp hela tiden. Fick sitcka någon minut tidigare så att jag inte missade förmycket av matchen.

Nu är jag hemma och sitter och slappar i soffan. Det känns så skönt att bara slappa. Visst så slappar ganska så ofta på min lediga tid. Känner för tillfället att det är detta som min kropp behöver massor av. Är ju så hjärtinnerligt trött på att ha så lite orka som jag har. Men det ska jag inte tjata något mera om.

Nu ska jag luta mig tillbaks i soffan och bara få vara.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar