torsdag 26 april 2012

Trött på allt

Just nu så är jag så jävla trött på allt. Vill inte har ont i ryggen mera, vill att min trötthet ska försvinna. Det finns massor av andra saker som jag är trött på också, men det vill jag inte gå in på här.

Har idag varit på vattengympa och efter det akupunktur. Det gjorde j*vligt ont att få akupunktur idag, för min akupunktör/sjukgymnast hittade alla ömma punkterna i ryggen. Jag vet att det kommer att ta ett tag innan smärtan ger med sig, men det är denna tiden som är den jobbiga.

Just nu verkar det som min trötthet inte blir bättre. Tyvärr så måste jag vänt en månad till innan jag får någon behandlig för min blodbrist, som visat sig vara järnbrist. Min läkare vill att jag ska lämna nya blodprover i slutet av nästa månad. Så jag får väl helt enkelt gilla läget så länge. Har ju inget annat val.

Det har inte blivit gjort något vettigt här hemma idag. Sjukgymnastbesöken tog sin lilla tid. På vägen hem blev vi två koikarpar rikaren. För jag stannade till vid en djuraffär för att kolla in deras fisksortiment. Blev förtjust i dessa två firrarna, så de fick följa med mig hem. Nu simmar dom runt med de andra fskarna i det stora akvariet. Vi väntar bara på att vädret ska bli varmare så att fiskarna kan få flytta ut till dammen.

Nu blir det lite mys med mina älsklingar.

Kram

1 kommentar: