tisdag 24 april 2012

Jag trött??

Nä, vem kan tror det ;) Med all rätt så är jag jättetrött nu. Vaknade vid halv tre inatt och höll på att klia ihjäl mig. Var mer eller mindre vaken tills jag steg upp runt halv åtta. För mig är det "lite" tidigt, då jag har min klocka på ringning till kl nio.

Vet inte riktigt vad det var som utlöste klådan, men jag tror att det var min spruta som jag tog igår kväll. Så jag ringde till reumatologen imorse för att höra deras åsikt. Dom trodde också att det kan varit min spruta som orsakat klådan. Eftersom jag har betapred (antihistamin mot allergisk reaktion) hemma belv jag rekommenderad att ta av dessa. Efter en timme så kände jag av effekten av medicinen, klådan avtog. Det var skönt för det hade varit jobbigt att jobba när man kliar sig stup i ett.

Tror nog att det blir en tidig kväll för mig idag. Vill ju inte vara ett vandrande lik på jobbet imorgon.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar