lördag 28 april 2012

Överlevt

Det är nätt och jämnt som min rygg överlevt dagen på jobbet. Jag har försökt att stå upp så mycket som möjligt, då det gör alltför ont att sitta ner. Visst så har jag suttit lite, men det har varit väldigt korta stunder. Tur att det finns värktabletter som gör att man klarar av att jobba. Självklart så skulle helst av allt vilja klara mig utan tabletterna, men det är en gudagåva att dom finns.

När jag kom hem från jobbet så hade min älskling gjort en så god köttgryta. Han är en helt underbart bra kock. Denna gryta hade en så god sås, en sådan som man skulle kunna stå och äta direkt från grytan. Denna goda maten kommer jag att ha med mig till jobbet imorgon.

För en liten stund sen satte jag mig och fick massage av min massagekudde. Det gjorde ont, men ack så skönt det var.

Nej, nu ska jag fortsätta att se på Kvällen är din.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar