fredag 13 april 2012

Bakslag

Efter att ha känt hur energin återkom till mig igår, så har det varit tvärtom idag. Har varit tröttare än tröttast och huvudvärken har kommit smygande under dagen. Det har blivit mycket vila för mig. Vill ju vara pigg och utvilad så att jag klarar av jobbet under helgen. Har ju inte jobbat på 3 dagar. En sjukdag och två lediga dagar.

Strax efter lunch var jag en sväng till ystad för att leverera en oriflamebeställning. Hade det inte regnat så hade jag nog tagit en sväng på stan, men jag kände inte för att bli blöt. Var inom på Eligiganten, för att kolla på utbudet på kaffemaskiner. Min Tassimo vill inte som jag vill något mera. Så länge som jag har avklakning i vattnet fungerar den bra, men utan avklakning drar den inte fram vattnet. Så här vill jag inte ha det. Ja, ja det blir inte en ny maskin just nu. Men det är bar att kolla vad det finns för olika modeller.

Ikväll har vi varit iväg och köpt lite nya fiskar. Vi kände att vi ville förnya lite i det lilla akvariet, så nu är det gjort. Det blev 5 gula Molly och 2 marmorerade bilbuk.


Nu har vi några färgklickar i akvariet. Det blir så tråkigt att se på när det inte finns någon färg i akvariet.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar