måndag 2 april 2012

Gnäll

Måste bara få gnälla lite. Mår inget bra. Har jävligt ont i halsen, huvudvärk och känner mig febrig. Inte blir det bättre av att det värker i mina leder. Tur att det är vattengympa imorgon. Fattar inte varför jag inte ska få vara firsk någon gång. Känns så typiskt att jag mår dåligt när jag är ledig imorgon. Min vanliga tur ;) Jag får hoppas att vattengympan och vila imorgon gör susen på hälsan imorgon.

När jag är på sjukhuset i Somroshamn imorgon så ska jag in om en sväng till reumatologen. Vill ju veta hur vi ska gå vidare med mitt låga blodvärde. Skulle vara trevligt att veta när och vilka blodprover som det behövs ta, för vi vet ju inte om min blodbrist beror på järnbrist eller vitamin B12 brist. Dessa två brister behandlas på olika sätt.

Nej, nu får det vara nog med gnällandet. Jag har för den delen inget mer att skriva om. För dagen på jobbet har varit precis som alla andra dagar.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar