torsdag 5 april 2012

Springer iväg

Ja, så har tiden gjort för mig idag. Snacka om att mina timmar på jobbet försvann i ett nafs. Har inte haft tid till att sitta och slappa. Men det är så här som jag vill ha det. Det är sådana här dagar som gör att man känner sig behövd. Trots att varit fullt upp så har vi sett till att ha tid för kunderna. De har tagits emot med ett leende.

Innan jag åkte till jobbet var jag en sväng in på apoteket. Behövde köpa bandage till båda mina anklar. Har haft problem med dem i en vecka nu. Bandaget har gjort att jag kännt mer stabilitet och mindre smärta. Tror att jag kommer att använda bandaget i morgon också. Sen får jag försöka vara utan det under min lediga helg. Efter apoteket sprang jag snabbt in om i affären för att köpa en blomma till min chef. Hon/mitt jobb har 5 års jubleum i de nya lokalerna. Jag köpte en kruka med påsklijor. Krukan stod i en höna. Blomman blev väldigt uppskattad och det var det viktigaste för mig.

Ska snart ner i tvättstugan för att hänga upp en laddning med tvätt. Skitade ner mig på jobbet när jag skrubbade stekbordet. Vänta bara på att det ska bli en reklampaus innan jag drar mig mot tvättstugan.

Nej, nu har jag inget mer vettigt att berätta. Så jag tror att jag avslutar för denna gången.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar