måndag 9 april 2012

Orkeslös

Trots tvådagars ledighet så har orken inte infunnit sig idag. Jag har bara gjort det som varit nödvänigt på jobbet. Min chef har också haft en "trög" dag. Vi får hoppas på att morgondagen blir bättre. Men visst så kan den uteblivna orken bero på att det varit lite att göra idag på jobbet. Vissa dagar är så, så det är bara till att gilla läget. Så här är det för alla någon gång. Jag får hoppas på en bättre dag imorgon.

Medans jag har varit på jobbet så har min älsking fixat här hemma. Han har försökt fixa till en kärvande broms på min bil. En bil som jag inte kör så ofta, då älsklingen använder den till och från sitt jobb och jag kör med älsklingens bil. Älsklingen har även diskat upp från gårdagen. Han har även tvättat en maskin. Det har även hunnit med en lång promenad med hunden och välbehövlig vila. Vilan har han varit värd. Kvällsmaten hade han också färdig till mig när jag kom hem. Min goa underbara älskling.

Nej, nu ska vi sätta oss och slappa och njuta av varandras sällskap.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar