torsdag 12 april 2012

Återkommer

Jag känner hur mina krafter håller på att återkomma till mig. Det är så skönt att ha denna känslan, för det är inte ofta som jag har det.

Idag har jag varit på sjukhuset i Simrishamn för att lämna det sista kompleterande provet. Sen blev det vattengympa för att avsluta besöket med akupunktut. Jag har med andra ord haft en trevlig dag. Är ledig imorgon också och har inga planer för dagen. Får helt enkelt ta dagen som den kommer.  Jo, nu fick jag en sak inplanderad (telefonen ringde precis). Jag ska till Ystad för att leverera en oriflamebeställning.

Så nu var säkerhetskopieringen av min mobil gjord. Skönt att ha det avklarat. Men det är iofs inget jobbigt att göra. Det sköter sig själva medans jag gör annat.

Nej, nu ska jag fortsätta slappa och titta på TV.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar