måndag 23 april 2012

Förlust men ändå vinst

Visst så förlorade vi matchen på planen igår, men inte den på läktaren. Från Ystad så hade det kommit ca 100 supporters. Vi hördes som 1000 supporters. Hemma klacken var väldigt tama jämnfört med oss. Tycker att det var dåligt av hemma publiken, dom kunde gjort så mycket bättre. För när dom var hos oss i Ystad så var Sävehofs supportrar jäkligt högjudda.

Då har jobbeveckan dragit igång igen. Jobbar mån-ons för att sen vara ledig torsdag och fredag. Sen är det till att jobba helgen för mig. Jag har inget emot att jobba helg, för det gör att jag får någon ledig dag mitt i veckan. Dessa lediga dagarna är uppskattade. Det är då som jag får tillfälle för läkarbesök, sjukgymnasten och massa andra saker.

Nej, nu sks jag mysa med mina fyrbenta älsklingar.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar