tisdag 3 april 2012

Ledigdag

Har varit ledig idag, men inte fått gjort något här hemma. Har förutom min vattengympa sovit mest hela dagen. Det är inget kul att vara extremt trött hela tiden. Ja, jag vet att det kommer att bli bättre någon gång. När jag ändå var på sjukhuset så tog jag en sväng upp till reumatologen. Ville veta när jag ska lämna nya blodprover. Tyvärr så fick jag inget besked av skterskan som jag pratade med. Det hon sa var att min läkare inte är tillbaks från nästa vecka. Inget kul att höra när man vill få snabba besked. Ja, det var bara till att gilla läget.

Men till min förvåning så låg det en kallelse från sjukhuset i postlådan. Jag ska lämna blodprover imorgon. Så då blir det ytterligare en sväng till Simrishamn innan jag ska till jobbet. Det blir för mig att gå upp en timme tidigare än vad jag brukar.

Nej, nu blir det mys med familjen.

Kram

1 kommentar:

  1. svar: så långt har vi inte kommit än för jag har testat en sån medicin förut som döda min dåliga imunförsvar helt så de sluta med att jag hade urininfektion, livmorders infektion, bihåleinflam och ljung inflamation på samma gång så han vet inte vad han ska ge mig för nått än:P
    + att min sjukdom är svårmedicinerad vilket inte gör saken bättre

    SvaraRadera