lördag 14 april 2012

Hemma

Har nu varit hemme i två timmar. Det betyder inte att jag slappat hela tiden. För det första jag gjjorde var att sätta igång tvättmaskinen. Medans den gick busade jag med Roy. Såg att han hade massor med överskottsenergi som behövde komma ut. Så fram kom bollen och Roy blev överlycklig. När vi var färdiga var middagen klar. Det blev grillat och bakadpotatis.

När vi ätit så var tvätten klar. Men det diskades lite först.  Nu är den upphängd och vi sitter och tar igen oss vid våra datorer. Medans jag varit på jobbet har älsklingen fixat med min bil. Tydligen så har det inte gått så bra.

Min dag på jobbet har försvunnit i ett nafs. Det har varit kunder nästan hela tiden. Så här vill man att alla dagar ska vara. Det är ju mycket roligare att jobba när tiden går fort. Vet att jag tittade på klockan vid 14 tiden, nästa gång jag tittade var klockan 17,30. Fattar inte vart timmarna tog vägen. Ja, ja jag vet att det var full fart hela tiden.

Nej, nu ska jag luta mig tillbaks i soffa och bara njuta av resten av kvällen.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar