torsdag 1 september 2011

Utmaning

Denna månaden har jag en utmaning till mig själva. Jag ska inta äta chips eller smågodis. Det jag får äta är jordnötter och popcorn. För tillfället så är pommespinns min drog, så det kommer att bli en kamp för mig att hålla mig borta från det. Idag har det gått bra, för jag har suttit och pluggat. Det har gjort att jag inte har haft tid att känna något sug efter något. Jag hoppas att det kommer att gå bra att motstå suget när det kommer. Jag får se till att ha ladda upp med frukt och grönsaker istället, så kommer det att gå finfint.

Som jag radan nämt så har jag pluggat idag. För tillfället så läser jag redocisning på distans. Det ska bli kul att lära sig bokföring både manuellt och på data. Jag vet att det inte är så enkelt, men till min fördel är det att jag gillar att hålla på med siffror. Så nu ska jag ge allt för att klara kursen, tentan är i början av november. Sen börjar nästa delmoment på kursen.

Nej, nu ska jag titta på CSI Miami

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar