lördag 10 september 2011

Förbereder

Nu förbereder jag mig för måndagen. Den lilla resväskan är framtagen, så snart ska jag börja packa. Eller rättare sagt så ska jag först börja ta fram det jag ska ha med mig. Vill ju inte missa något och speciellt inte medicinerna som jag ska ha med mig. Viktigast där är de blodförtunnandesprutorna och de smärtstilland tabletterna.

Idag har jag varit iväg till Malmö. Har varit på kickoff med Oriflame. Det var kul att träffa tjejerna från min grupp. Var ju evigheter sen jag såg dom senast. Tog tåget dit och hem. Skönt att slippa leta parkering och att behöva betala en förmögenhet för den. För mig vart det premiärturen med den nya tågen. De var inte de bekvämaste att åka med. Man fick ju träsmak i röven. Det var till och med så att stolarna under kickoffen var bekvämare. Det skulle inte skadat med lite mer stoppning på tågsätena.

När jag kom hem väntade disken på mig. Hade lovat älsklingen att jag skulle fixa den. Han var ju så snäll att ha bytade grus i kattlådorna och städade av golven på toaletterna. Nu sitter vi och tittar på TV och tar det allmänt lungt. Jag ska snart gå och packa in en födelsedagspresen, så att jag slipper det imorgon förmiddag.

Ni får ha det så gött!!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar