fredag 9 september 2011

Tröööt

Uj, vad trött jag blev helt plötsligt. Skulle nog kunna somna direkt om jag gick och la mig nu. Ska var uppe en stund till. Som det känns nu så blir det en "tidig" kväll. Ska upp ganska så tidigt imorgon, för att åka till
Malmö.

Idag har det varit fullt upp på jobbet. Chefen håller på att förbereda för sin dotters bröllpo imorgon. Jag ha stått och skivat 14 kilo potatis. Så i ärlighetens namn så är jag trött på allt som har med potatis att göra. Nu vill jag inte se en potatis på ett bra tag. Annats så har det varit en bra dag på jobbet. Känndes konstigt när jag gick hem för dagen, då jag inte vet när jag ska jobba nästa gång. Ja, jag vet inte när jag ska dit över huvud tagen. Tror inte att jag kommer att åka dit de närmsta två veckorna.

Nej, nu ska jag gå och sminka av mig för att snar gå till sängs. Men först så ska tvätten hängas upp.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar