torsdag 8 september 2011

Grrrrrrrrrrrr..................

Jävla skit. Har nu i ett par timmar försökt att få min skrivare instalerad på min bärbara dator, men tro fan att det inte vill sig. Jag som har en hel del viktiga papper från föreläsningar som MÅSTE skrivas ut. Jag får helt enkelt låna älsklingens dator, men det blir inte ikväll. För det är snart tid att gå och lägga sig.

Nu när jag äntligen blivit av med min förkylning, så har jag fått ont i ryggen. Är det inte det ena så är det det andra. Det är så typiskt mig att jag ska drabbas av allt eller inget. Jag får hoppas att det onda går över innan måndag. Vill ju inte ligga på det obekväma operationsborde med en pajjad rygg. Vet redan att jag brukar få ont i ryggen när jag blir opererad. Fattar inte varför operationsborden ska vara så jädrans obekväma, eller så är det jag som är konstig. Det får vara vad det vill.

Dagen på jobbet har gått fort, då jag har haft att göra hela tiden. Har det inte varit kunder så har det städats, plockats undan och förberetts för morgondagen. Jag tycker att det är skönt att ha att göra hela tiden. Visst jag ska inte sticka under stolen med att ibland så är det skönt när det lungt på jobbet, men det ska inte vara så varje dag. Allt har sina för och nackdelar, så är det.

Nej, nu ska jag stänga ner för kvällen. Ska snart krypa ner under täcket. Är änne en jobbedag imorgon.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar