tisdag 20 september 2011

Återbesök

Idag har jag varit på första återbesöket till Akademikliniken. Dom var väldigt nöjda med hur såret såg och hur jag skött mig. Det plockades även två stygn som började lossna lite. Fick även tips om att jag kan köpa trosgördel att ha istället för den gördlen jag köpte på kliniken. Så på vägen hem iförskaffades det två trosgördlar på Lindex. Så här ser dom ut:
Det är inte rätt färg. Den jag köpte är beige. Denna är från Triumphs kollektion.

Denna är från Lindex egen kollektion.

Den översta bilden har jag lånat från Triumps hemsida och den nedersta bliden har jag lånat från Lindex hemsida.

När jag kom hem var jag väldigt trött och kallsvettig. Så det blev en stunds vila. Min lilla Mitzi gjorde mig sällskap under täcket. Vi hade en mysig stund. Efter vilan tog jag tag i studierna. Nu har jag fått inlämnat duggan. Skönt att ha det avklarat. Nu är det bara en grupp uppgift som ska göras klar. Jag har skrivit min del, men nu ska allt sammanställas. Jag har mailat iväg min del till de andra i gruppen, så nu väntar jag på respons på det jag skrivit.

Nej, nu ska jag sätta mig och titta på TV. Kanske tar jag tag i mitt broderi. Det ska vara klart till nästa helg, då lille Hugo döps.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar