fredag 2 september 2011

Ännu en dag..........

Som jag har klarat mig utan godis. Har inte haft något sug efter det heller =) Just nu känns det som att jag kommer att klara min utmaning hur galant som helst. Men visst så kommer det att komma motgångar, men dom ska jag ta mig igenom.

Idag har det inte blivit något pluggande, då mitt huvud dunkat något så hiskligt. Har istället tittat på friidrott och tvättat. Det har även blivit 30 minuters vila och det var hur skönt som helst.

Idag är det 10 dagar kvar till bukplastiken. Fattar inte vart tiden tagit vägen. Tycker att det var förra veckan som jag blev godkänd, men det är 3 månader sen. Nu börjar fjärilarna att infinna sig, men det är väl så det ska vara inför en stor operation. Ja, för mig är det en stor operation och jag längtar tills jag får gjort den. Det ska bli så skönt att slippa hudöverskottet och de problem som överkottet ger.

Nej, nu ska jag titta lite på TV. Sen blir det sängen. Det är jobbehelg för mig.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar