fredag 16 september 2011

Händer saker

Nu känner jag att det börjar hända saker på magen. Det börjar "pirra" i nerverna på magen. Ärret börjar klia och det är väl bra det. Det är ju ett tecken på att såret läker. "Pirret" i nerverna är det som känns jobbigt. Då det känns som elektriska stötar hela tiden. Tror att det är så här det ska kännas när nerverna finner varandra igen.

Idag har jag inte vilat så mycket. Det har pluggats och fikats. Delar av förmiddagen satt jag med näsan i kalkyleringsböckerna. Jag fortsatte med pluggandet i eftermiddag. Men där emellan var jag hos min svägerska och svåger för en fika. Så underbart skönt det var att komma hemifrån en stund. Det var även underbart att få gosa med barnen. Jag fick även äran att ge lille Hugo mat. Jag hade köpt med mig chokladwienrbröd, vilket uppsakttades av "lilla" Freya.

Ikväll har vi varit och veckohandlat. Tyvärr så råkade det hamna lite godis i varukorgen. Jag som inte skulle äta något sådant under denna månaden. FY på mig. Jag har ingen som helst ursäkt till att handlade det. Det är till att ta nya tag imorgon igen. En dag med godis är iofs ingen kattastrof, men då får det inte bli mer än en dag.


Detta är dagens outfit.

Nej, nu ska jag fortsätta glo på TV.

Kram

1 kommentar:

  1. Tack vackra du! Oj, vilken förvandling du har gjort... Skönt att bli av med all överskottshud, kände samma sak när jag opererade mina bröst (förminskning: -1,4 kg på bara tuttarna!!).

    En dag med godis är helt okej... man ska inte tvinga eller förbjuda något... det tycker jag är det bästa...

    Kommer hoppa in på din blogg oxå såklart ;)

    SvaraRadera