lördag 17 september 2011

Inte min dag

Fy fan vilken huvudvärk jag har haft idag. Den har inte varit att leka med. Jag kan säga att den jävlas med mig fortfarande. Tror att det är migränen som spökar, då jag börjar bli illamående också.

Nu ikväll har jag börjat att få en obehagskänsla vi revbenen på höger sida. Vet inte vad det är som gör det. Inte blir det bättre av att gördlen är på bråkhumör idag också. Den skaver lite här och där. Där fick jag som sa på FB att gördlen är hur bekväm som helst ;) Förutom detta så har jag inga som helst problem efter operationen. Jag hoppas att det så förblir också, för jag slipper gärna smärta.

I eftermiddags var vi hos min svägerska och svåger. Det var kul att träffa dem och hur underbart som helst att mysa med barnen. Fick rå om dem själva en stund, då mamma och pappa åkte iväg ett ärende. Freya road sig och oss med att åka rutschbana. Hon hade hur kul som helst, skrattade precis hela tiden. Lille Hugo bara satt och mös i min famn.
När vi kom hem blev det lite tvättat. Älsklingen min fick hjälpa till, då jag inte "kan" hänga upp tvätten. Jag har även fått pluggat lite. Har en uppgift som ska vara inne på tisdagkväll. Tror nog att det är på hög tid att jag sätter mig med den imorgon.

Nej, nu ska jag sätta mig bekvämt en stund. Sen blir det sängen.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar