lördag 3 september 2011

Motstått

Idag har jag jobbat. Jag har även kunnat motstå godiset på jobbet. Var inte ens sugen på det =) Jag är stolt över mig själva. Trodde inte att det skulle gå så bra, med tanke på att jag har röda veckan. Det är då som jag får mitt mesta godissug. Fortsätter det så här så kommer jag att klara av min utmaning hur bra som helst, men mycket kan hända under månaden. Jag får ta en dag i taget. Kan inte gruva mig för morgondagen redan idag.

Imorgon ska vi på släktträff. Det är en kusin till min älskling som håller i den. Jag tycker att det ska bli väldigt kul att få träffa älsklingens släkt. Det är släkten på hans mammas sida. Har redan träffat den på hans pappas sida.

Nu sitter jag och tittar på Fångarna på fortet. Säger bara stackars Yvonne och hennes knä. Inget kul att skada det så, men vad gör man inte för att klå sina barn ;)

Ni får ha en fortsatt underbar kväll!!!

Kram

1 kommentar:

  1. Svar: Ja jag har för mig att det är 22 här med. Måste kolla upp det. Det blev i alla fall tyst efter att jag postade mitt inlägg så jag fick min sömn :)

    SvaraRadera