tisdag 6 september 2011

Nära

Ikväll var jag väldigt nära till att stanna till vid affären för att köpa pommes pinnes. Men jag gjorde det INTE. Är stolt över mig själva att jag motstod suget. Detta gör att jag vet att jag är stark och att jag kommer att klara av min utmaning.

I förmiddags var min svägerska och Hugo på fikabesök. Det är alltid lika kul när hon och barnen kommer på besök. Jag fick även äran att passa lilleman medans mamma åkte ett ärende. Lilleman och jag hade det hur mysigt som helst. Allt som jag sa till honom gick väl hem, för han smilade hela tiden. Ett sånt underbart tandlöst leende.

I eftermiddag pluggade jag och mellan varven var jag nere i tvättstugan för att hänga upp tvätt. Jag har även hunnit med en snabbrunda till Boan, för att handla ett dopkort. Vi ska på barndop på söndag.

Ikväll har jag varit på  ett möte med handbollen. Vi går igenom nyheter för säsongen. Mötet avslutas med kvällsmat och kaffe och kaka.

Ja, detta var med korta drag hur min dag varit.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar