söndag 11 september 2011

Skakig

Nu börjar jag bli skakag/nervös inför morgondagen. Det är ju inte så konstigt, då det för mig är en stor operation. Går allt som det ska så kommer det att tas bort 30-40 com skinn och fett från min mage. Snacka om att det kommer att bli slank efteråt =) Jag kommer även att få en "ny" navel. Det gör mig inget då den nuvarande har gjort sitt ;)
Min mobil kommer att ringa kl 04,30 imorgon bitti. Detta för att jag ska kunna dricka och ta min morgonmedicin inna kl 05,00 Där efter får jag inte dricka något. Jag får inte äta efter midnatt heller, men det är inga problem. Har bett min älskling att han ska äta sin frukost medans jag duschar och det har han lovat att göra.

Idag har vi varit på barndop till lilla Matilda. En söt och go liten tjej. När det var tid för henne att få vatten på huvudet, så skrek hon i högan skyn. Det visade sig att lillan inte gillar att bli blöt i håret. En bestämd liten tjej. Vi hade köpt en söt silverram med lite nallar på till henne. Jag tror att föräldrarna tyckte om presenten. Efter dopet bjöds vi hem till Matildas farmor och farfar för att äta gott. Det bjöds på hemgjord smörgåstårta. Dom hade gjort två med olika smaker. Den ena var med lax och räkor och den andra var med ost och skinka. Jag smakade av båda och tyckte bäst om ost och skinka. Visst var den med räkor och lax god, men tillsaken hör att jag inte gillar fisk. Till kaffet serverades det prinsesstårta. Med andra ord så kan jag bara säga att allt som serverades var jättegott.

Det först jag gjorde när vi kom hem var att ta huvudvärkspiller. Mitt huvud dunkade så att det skulle kunna explodera. Inget kul det. Nu känns det mycket bättre, så jag vett att pillret gjort susen.

Nej, nu ska jag titta lite på TV. Sen blir det till att duscha och tvätta sig med "sprit" doftande tvättsvamp. Samma procedur ska upprepas imorgon bitti.

Kram

Ps. Jag lovar att uppdatera så fort jag känner att jag orkar med det. Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar