onsdag 31 augusti 2011

Så typiskt

När jag kom hem från jobbet satte jag mig vid datorn, för att kolla in momentplanen på distanskursen som jag kommit in på. Då såg jag att ett av de obligatoriska momenten kommer att läggas ut den dagen jag blir opereran, för att sen vara inlämnat senast fredag samma vecka. Det är så typiskt att det skulle vara den veckan. För jag vet att jag inte kommer att kunna lämna in den uppgiften. Jag har mailat till käraren, så att han vet att jag inte kommer att kunna genomföra uppgiften. Jag hoppas att jag får göra uppgiften vid ett senare tillfälle. Ja, ja jag får hoppas på det bästa.

Dagen på jobbet har varit seg. Det beror inte på lite jobb utan på min förkylning. Jag har kännt mig sämre idag, men jag har kämpat på tappert. Nu är jag ledig i 2 dagar. Jag ska passa på att utrota förkylninge och jag ska plugga. Annars så har jag inte så många planer för de lediga dagarna, det känns bäst så.

Nej, nu känner jag att magen börjar kurra. Tror att jag ska ta en vända ner i köket för att finna något ätbart.


Ni får ha en fortsatt underbar kväll!!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar