måndag 5 september 2011

7.30

Det är tiden då jag ska infinna mig på Akademi Kliniken i Malmö på måndag. Nu känner jag hur nervositeten tar tag i mig mer och mer, men jag ser otroligt mycke fram emot operationen. Nu kommer det att vara 6 nervösa dagar innan jag ska vara där. Hoppas att tiden kommer att gå fort, för nu vill jag ha det gjort.

Idag är det 5:e dagen på min utmaning att inte äta godis på en månad. Ännu så har jag inte stött på något problem. Kunde till och med sitta och se på när älsklingen min åt godis igårkväll. Jag kan också motstå allt godiset på jobbet och det är en stor bedrift för att vara mig. Nu hoppas jag att jag kan motstå allt vad frestelser heter även under min sjukskrivning. Tur är väl kanske att jag kommer att ha svårt för att själva ta mig till en affär, *skratt*

Dagen på jobbet har gått väldigt långsamt, då det varit ytterst lite med kunder. Har fördrivit tiden med att städa och förbereda lite grönsaker för morgondagen. Har även fyllt på läsk i kylen. Där emellan har det blivit en del babbel med arbetskamraterna. Det är inget kul när man har så lite att göra. Nu har jag en underbar chef som tycker att det är helt ok att jag pluggar under arbets tid. Bara jag inte försummar mina arbetsuppgifter och det kan jag lova att jag inte gör. Kunderna och arbetsuppgifterna kommer först skolan på sista plats under arbetstid.

Nej, nu ska jag fortsätta att titta på CSI.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar