onsdag 24 augusti 2011

Tiden går

Uj, vad tiden rusar iväg. Tycker att jag knappt hinner med. Men det är bättre att det är så än att dagarna sniglar sig fram.

Nu vet jag att jag kommer att få stanna kvar på mitt sommarjobb. Det känns hur underbar som helst att veta. Nu kan jag/vi planera framtiden bättre. Tänk att jag får stanna kvar trots att jag ska bli opererad och kommer att vara borta omkring 6 veckor. Nu väntar jag på att få skriva på mina anställningspapper. Ja, ja det är ju ännu en vecka kvar innan anställningen börjar. Min tjänst kommer jag i huvudsak att ha i gatuköket. Visst så kommer jag att hjälpa till i affären när det behövs och när det är lite att göra i gatuköket. Jag ser verkligen fram emot jobbet.

Idag är det 2,5 vekor kvar till min operation. Ännu ett bevis på att tiden går fort, för jag tycker att det inte var så länge sen jag var på bedömningen. Den gjordes i början av juni.

Nej, nu ska jag slappa lite innan det blir sängen. Känner att ögonen är en aning tunga.

Kram

1 kommentar:

  1. Grattis!
    Härligt du får stanna kvar, och grattis till op!

    SvaraRadera