torsdag 18 augusti 2011

Ingen vettig rubrik

Idag har jag varit ledig och inte gjort så många knop. Kroppen har kännts hur matt som helst och huvudet har dunkat. Ena stunden har jag svettat för att i nästa frysa. Jag får verkligen hoppas att jag inte blir sjuk. Vill ju inte missa min tenta en gång till. Just, nu känns det ganska så bra och jag hoppas att det sår förblir. Hela förmiddagen vilade jag och i eftermiddag har jag slappat framför TV:n.

Ikväll har jag fått reda på att mamma är på väg till sjukhuset. Hon fick för knappt 2 veckor sen någon form av anfall, som gjorde att hon inte kunde röra sig på flera timmar. Tur att detta hände när hon var hos sin väninna. Så ieftermiddags hade hon fått en tid till VC och dom skickade henne direkt till sjukhuset. De vill att hon skulle genomgå en akut magnetröntgen, då de misstänker att det kan ha varit en hjärmblödning som hon haft. Tyck nu inte att jag är känslokall som inte är på sjukhuset hos mamma, men hon ville inte att jag skulle komma. Blir hon inlagd så kommer jag att åka till henne imorgon.

Nej, nu ska jag slappa lite tillsammans med min älskling.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar