fredag 19 augusti 2011

Frustration

Jag får inte till det med mobilblogg. Det går att "mobilblogga" via min mobils webläsare, men inte via sms eller mms. Det är precis som att min operatiör telenor inte stöder blogger. Ja ja, skitsamma, eftersom det funkar via webben.
Sen är det en annan sak med min nya mobil som jag inte får till, eller rättare sagt inte vet hur man gör. Jag vet inte hur jag skickar bilder från mobilen till facebook. Tror nog att jag får sätta mig och kolla igenom iphone`s sida på nätet, eftersom det är där som instruktionsbiken finns. Jag tror att det kommer att lösa sig förr eller senare.

Idag har jag varit hem om till mamma för att packa en väska med kläder och hygienartiklar. Det är sånt som hon ville ha upp till sjukhuset. När jag besökte henne vid tre tiden i eftermiddags hade hon fortfarande inte fått hjärnan röntgad, så jag vet inte hur läget ser ut. Har försökt ringa henne nu ikväll, men hon svarar inte. Inget svar på mobilen heller. Jag oroar mig inte, då jag vet att mamma är i goda händer på sjukhuset. Jag vet att hon ringer om det skulle vara något.

Ikväll var jag barnvakt åt Freya och Hugo en liten stund. Pappa jobbade och mamma skulle iväg ett snabbt ärende. Det var hur mysigt som helts att få gosa med barnen. Jag satt på golvet med Hugo i famnen och Freya kom och satte sig i mitt knä. Synd att ingen kunde ta ett foto på det, för Freya var hur gullig som helst till lillebror. Hon överöste honom med massor av pussar. Så gulligt att titta på.

Nu sitter jag i soffan och tar det lungt. Ska snart börja förbereda inför tentan imorgon. Vill inte göra det imorgonbitti. Det känns bättre att ha gjort det ikväll.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar