onsdag 10 augusti 2011

Äntligen

Äntligen kom det efterlängtade somkortet med posten idag. Så eftermiddagen har spenderats med att sätta sig in i min nya telefon. Det är mycket att lära sig, men en sak i taget får det bli. Men nu är alla grundfunktioner inställda och jag kan använda mobilen och det är det viktigaste.

Annars så har denna dagen också varit lugn. Det har varit ett skitväder. Massvis av blåst och regn till och från. Det känns som hösten har kommit med storm steg =( Inte så här man vill känna i början av augusti. Jag vill ju har värme ett tag till. Nåja, det är inget som jag kan göra något åt.

Imorgon är det jobbedag igen och på fredag också. Sen blir det tre dagars ledighet igen. Tycker att dagarna går otroligt fort. Men så är det väl när man har det kul på jobbet.

Nej, nu ska jag titta på TV4 fakta, Intensiven: för tidigt född

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar