tisdag 16 augusti 2011

Hoppet lever

Som det verkar nu så kommer jag nog att ha jobb efter sommarjobbet. Min chef på badet har en närbutik och hon har frågat mig om jag är intresserad av att jobba i höst. Visst är jag det. Hon vet även om att jag blir opererad den 12 sep. Men för mig så känns det nu som att hoppet lever.

Jag vill inte ta ut förmycket i förskott, då inga papper är skrivna ännu. Men jag hoppas att allt vilt som hon sagt. För då skulle det vara första gången i mitt liv som jag får en fast tjänst. Ja ja jag lever på hoppet.

Plan B för mig är annars att plugga. Jag har redan kommit in på en distans utb, som jag kommer att läsa under hösten. Så om jag nu skulle få jobbet, så kommer jag att få fullt upp hela hösten. Men det är det värt för att komma någon stans här i livet. Sen finns det även en annan plan som ska genomföras, men den vill jag inte berätta om ännu. Men så mycket kan jag säga att det är något som jag väntat på länge.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar