måndag 8 augusti 2011

Irriterad

I torsdags fick jag min nya Iphone 4. Men tror ni att jag fick det nya micro simkortet till telefonen? NÄ, det fick jag inte. Avvaktade tills i fredags för att se om det var med posten, men det var det inte. Så jag ringde till Telenor och undrade vart mitt simkort tagit vägen. Det visade sig att det inte blivit registrerat att jag skulle ha nytt simkort. Men vad f*n tror dom jag ska kunna ringa med?? Mitt nuvarande simkort passar ju inte. Han jag pratade med lovade att själva se till att mitt simkort blev postat i fredags. Så jag trodde att det skulle komma med posten idag. Men tro f*n att det inte var något simkort i posten idag.

Eftersom jag jobbat idag så har jag inte kunnat ringa Telenor. Men det kommer jag att göra imorgon och då kommer jag inte att vara så go pch rar. Köper man en ny telefon så förväntar man sig att allt ska fungera. När det inte gör det så blir jag så j*vla irriterad. Att dom sen inte registrerar att jag ska ha ett nytt simkort när jag beställer en ny telefon, det är en gåta i sig själva. Dom vet ju att mitt nuvarande somkort inte passar i min nya telefon. Jag kommer att kräva någon form av ersättning för detta strulet. Ja, jag får helt enkelt se vad dom säger imorgon.

Nu har jag gjort klart mitt helgpass på jobbet, så nu vätar två dagars ledighet =) Jag har inga som helst planer för mina lediga dagar. Det blir kanske till att tvätta lite och röja undan här hemma. Sånt som måste göras, men som inte är det roligaste. Men vem har sagt att allt är roligt.

Nej, nu ska jag slappa lite och titta på TV.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar