söndag 21 augusti 2011

Sista dagen

Idag var det sista dagen som badet hade öppet. Det var med lite vemod som jag stängde ner för kvällen. Idag har det varit fullt upp, knappt haft tid att ta någon paus. Men vad gör det om hundra år. Det är bara typiskt att det fina vädret ska komma när säsongen är över. Det bruka väl aldrig slå fel att det fina vädret kommer lagom till att  skolan börjar.

Medans jag jobbat så har min älskling varit barnvakt åt Freya. Hon åkte hem precis innan jag kom från jobbet. Att han passade henne beror på att mamma var tvungen att köra för pappa till sjukhuset, då han skadat sitt knä. Vad jag vet så har Freya busat både inne och ute, samt tagit en låång vila. Det är jobbigt att busa med morbro.

Nu sitte vi båda vid våra datorer och har vars ett öga på TV:n. Snart ska jag stänga ner datorn för kvällen för att sen ta tag i stickningen.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar