torsdag 25 augusti 2011

Svävar på moln

Ja, idag svävar jag verkligen på moln. Kan inte fatta att jag haft sådan tur. Denna tur har gjort min dag ja, hela helgen för den delen också.

När vi satt och fikade på jobbet så kom min arbetsledare från Samhall på besök. Han ville se hur det var med mig och prata lite. När vi satt där så sa han att Samhall tänker ge mig en fastanställning och att jag får stanna kvar på mitt sommarjobb. Jag visste ju redan att chefen på mitt sommarjobb ville anställa mig, men detta var inte på heltid, men det är det via Samhall. Snacka om att jag blev glatt överraskad och överlycklig. Detta är förta gången i mitt yrkesverksamma liv som jag får en fastanställning. Vad har jag gjort för att förtjäna denna turen??!! Det är väl så att dom är nöjda med hur jag har varit under sommarjobbet och att jag skött mig bra.
Nu har jag ledig i 4 dagar. Det kan behövas så att jag riktigt ordentligt kan smälta dagens intryck. Jag ska även passa på att slappa. Det får väl även fixas lite här hemma, så att hemmet inte förfaller helt.

Nej, nu ska jag fortsätta njuta av kvällen och titta på TV.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar