torsdag 4 augusti 2011

Buzzador

Sen några veckor tillbaks har jag provat det härbalsamet/inpackningen från dove. Det är en helt underbar produkt. Mitt hår har aldrig kännts så bra som det gör nu. Eftersom jag slingar och färgar håret då och då, så blir det en aning slitet. Efter första användningen med dove så kännde jag en markant förbättnring. Jag kommer att använda dove i fortsättningen för att bibehålla glansen och lystern som jag fått i mitt hår.

För att få prova denna produkten så blev jag medlem på en sida som heter buzzador, klicka här för att komma dit. Blir du medlem skulle jag bli glad om du sätter mitt namn som tipsare. På buzzador kallas jag tova8.

När man väl är medlem så får man olika erbjudande om att delta i olika kampanjer. Det är bara till att välja om man vill vara med när man fått ett erbjudande om en kampanj. Sen är det bara till att hålla tummarna på att man blir utvald för att delta i kampanjen.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar