tisdag 9 augusti 2011

Ingen energi

Idag känns det som jag varit mer död än levande. Hade så svårt för att ta mig ur sängen. Var lika trött som när jag la mig igår kväll. Det blev en snabb frukost och sen sängen igen. Somnade så fort huvudet kom på kudden och sov i två timmar. Det var två drömmande timmar. Drömde om min trötthet. I drömmen var jag så trött att jag inte kunde få bena ur sängen. Det känndes hur verkligt som helst.

I eftermiddag har jag inte gjort så myckt, mest slappat och tittat på TV. Jag var ute i ösregnet en runda med Roy. Inget som uppskattades av någon av oss, men det skulle göras. Lagat mat och diskat har jag också gjort, men sen inte så mycket annat. Har inte kännt för att göra någt. Min kropp har behövt vilan, för jag känner att den börjar kännas fräschare nu. Så imorgon får jag väl ta tag i hemmet så att det inte förfaller helt.

Nu vill jag ge alla er som älskar att handarbeta ett tips, som jag fick av en av badgästerna i söndags. Hon tipsade mig om att det finns massor av gratis möönster på internet. När jag kom hem satte jag mig och googlade på gratis stickmönster och där hittade jag massvis av underbart fina babymönster.

Ni får ha en fortsatt underbar kväll.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar