söndag 7 augusti 2011

En dag kvar

Nu är det en dag kvar på denna jobbehelgen. Tycker att det gått relativt fort trots allt. Gårdagen gick fortare än idag. Det beror ju på att jag hade att göra hela dagen. Idag har det varit tvärt om. Har mestadels suttit och fördrivit tiden. Badgästerna har lyst med sin frånvaro. Det beror dels på vädret och dels på en del arrangemang som varit i närheten. Ja, ja det är bara till att gilla läget. Jag har lärt mig att har med mig sysselsättning. Den ligger alltid i min väska när jag kör till jobbet. Min chef vet om att jag sysselsätter mig med korsord eller handarbete. Det är hon själva som sagt till mig att ha med något att sysselsätta mig med.

Igårkväll var vi bjudna till mina svärföräldrar på kräftskiva. Det var hur gott som helst. Inget som man äter dagligen. Det blev även mycket mys och bus med Hugo och Freya. Den lilla prinsessan vet hur man ska roa oss vuxna. Hon fick tag på mina klack skor och gick runt i dom. Den lilla tyckte att det var hur kul som helst och hon skrattade hur hjärtligt som helst. Men det goaste skrattet vi gick av henne var när hon fick äta tårta. Då satt hon och spexade så, samtidigt som hon åt med god aptit. Ja, vi blev med andra ord roade till max och våra skrattmuskler fick sig en omgång.

Kram

2 kommentarer:

  1. Svar: Tack Mari :) kommer upp fler bilder snart. Har fått mer gjort under dagen idag.

    SvaraRadera
  2. Ååå, vad gott med kräftor!!! Går det bra för dig att äta?

    Kram <3

    SvaraRadera