tisdag 30 augusti 2011

Sorry

Jag ber så mycket om usäkt för min kassa uppdatering. För det första så hade jag bestämt mig för att ha en datorfri helg och det har jag haft. Och för det andra så är jag sjuk.

Helgen har varit underbart avslappnande. Var ledig fyra dagar från jobbet. I fredags var jag i Ystad, men det vet jag att jag har besättat om.
I lördag städade vi och det behövdes. På kvällen var vi barnvakter åt lille Hugo. Det var hur underbart som helst att få rå om honom för ett par timmar. Lilla Freya var hos mormor och morfar. Mamma och pappa passade på att gå på en kräftskiva när dom var barnfria. Jag kan säga att medans vi hade Hugo så känndes det som att familjen var komplett.
I söndag gjorde vi inte så mycket. Det var skönt att ta det lungt. Jag tittade på friidrotts VM medans älsklingen min var en sväng till sina föräldrar. På eftermiddagen gjorde vi en hallon och svartvinbärspaj som blev hur smaskig som helst. Vi åkte ut till Freya och Hugo för att bjuda på pajen och det blev uppskattat.
Igår gjorde jag inte så många knop. Kände när jag vaknade att jag hade en förkylning på G. Den blev sämre under dagen. Inget kul nu när det är 2 veckor kvar till min operation. Så jag hoppas att jag är frisk tills dess.

Idag var det tid att jobba igen. Trots feber och en igen korkad näsa så körde jag till jobbet. Till min stora förvåning så blev jag piggare ju längre dagen gick. Så brukar det inte vara för mig, men det är skönt när det blir så. Trots förkylningen så har dagen gått ovanligt fort. Det har varit jämn ström på kunder hela dagen.

Nej, nu ska jag gå och lägga mig så att jag orkar med jobbet imorgon.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar