fredag 5 augusti 2011

Finbesök

I förmiddags fick jag finbesök av underbaraste Freya och Hugo. Deras mamma var också med. Vi hade en riktigt trevlig fika stund och jag fick massor av bebismys med Hugo. Det blev mys med Freya också. Fick även äran att byta blöja och mata Hugo. Tänk att den lille prinsen blev 4 veckor igår. Fattar inte riktigt vart dessa veckorna har tagit vägen.
Efter fikan "packades" barnen ner i vagnarna och vi tog en promenad. Vad skönt det var att komma ut och röra på sig. Rundan uppskattades också av Freya. Hon satt och "pratade" hela tiden och pekade hit och dit. När vi kom hem igen fick Freya inviga sin gunga. Något som var hur kul som helst. Hon satt och skrattade hela tiden. Det är så kul att höra på hennes skartt. Mindre kul var det när mamma sa att det var tid att åka hem. Då blev skruttan surare än surast, men hon gonade till sig fort igen. När hon satt i bilen var hon glad igen.

I eftermiddag har jag tagit det lungt. Inte gjort något ut över det som skulle göras som diskning och matlagning. Ikväll harjag/vi fixat lite i trädgården. Efter det blev det en långpromenad med Roy. Nu sitter jag i soffan och tittar på TV. Ska nog snart ta tag i min stickning. Ska även försöka att komma i säng i tid, då det är jobbehelg för mig.

Kram

3 kommentarer:

  1. Tack för din kommentar. Men du en Rut är ljuvligt. Och det har tagit mååååånga år innan jag "vågade" och hade råd. Så man vet ju aldrig....
    Idag har jag skrivit om hur upprörd jag är över Expressen och Anna Book. Läs gärna
    KRAM dig

    SvaraRadera
  2. Låter som en jättemysig dag, Mari! Vad duktig du är som stickar. Kram <3

    SvaraRadera
  3. Svar: ja visst blir man?! Får dock inte hem den förrens i september :)

    SvaraRadera