torsdag 11 augusti 2011

Planerar

Är ännu kvar på jobbet och fördriver tiden. Det jag gör är att planera för min träning efter bukplastiken. Nu är det 4,5 vecka tills jag blir opererad. Jag hoppas att dessa veckens går fort, för jag längtar så.

Nu tillbaka till planerna. Någon form av cardioträning kommer jag att köra. Känner att jag behöver få upp mitt flås, då det inte är det bästa. Sen kommer jag även att köra någon form av styrka. Vill inte bygga upp till världens muskelknutte. Det ska se naturligt ut. Sen vill jag inte att min mage ska bli förslappad ni när jag "får" en ny fin mage. Jag ska ta fram mina träningstidningar för att försöka ta fram en allsidig träning. Jag tar gärna emot tips och idéer från er läsare.

De veckorna jag nu har kvar till operationen kommer jag nog inte att träna. Känner just ni för att bara ta det lunch och för att låta kroppen vila. Det har den iofs fått göra ganska så länge nu. Ända sen jag blev opererad i slutet av maj. Rätt eller fel, ja det skiter jag i just nu. Det vikigaste är att jag mår bra och så förkommer att göra fram till operationen.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar