fredag 26 augusti 2011

Hur trött får man vara???

Ja, det kan jag verkligen undra. Idag har jag varit sjukligt trött. Skulle just nu kunna somna i soffan. Så jag tror att det snart får bli sängen för mig, så att jag är redo för frissan imorgonbitt. Förutom att jag varit trött så har det dunkat och åter dunkat i huvudet.
Trots att jag varit trött idag blev det en tur till Ystad. Kännde att jag ville gå och fönstershoppa. Det handlades inget förutom en fika.
När älsklingen kommit hem från jobbet blev det en ny tur till Ystad. Denna gången för att handla lite nya guldfiskar. Jag var och kollade utbudet när jag var i stan innan idag.

Ikväll orkade ingen av oss att laga mat. Det blev istället vare en kababtallrik. Jag åt inte mycket av min, så jag har över till i morgon. När jag var iväg för att beställa maten passade älsklingen på att klippa gräset. Skönt att ha det gjort, så slipper han det i helgen.

Imorgon kväll kommer vi att vara barnvakt åt lille Hugo. Jag ser verkligen fram emot det. Det ska bli kul att få rå om honom själva. Våran familj kommer att kännas komplett om än bara för ett par timmar.

Nej, nu har jag svammlat klart för denna gången.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar