lördag 13 augusti 2011

Härlig eftermiddag

Förlåt för att jag inte skrev något igår. Datorn och jag var inte bästa vänner då. Dator "hängde"sig stup i ett, så till slut så gav jag upp. Får hoppas på att det går bättre idag.

Igår var det ytterligare en lång och tråkig dag på jobbet. Knappt några badgäster, men jag klandrar dom inte. Det regnade mer eller mindre hela dagen. Jag hade inte själva valt att gå och bada på ett utomhus bad med det kassa vädret.

I förmiddags var vi iväg och handlade en pump, sten och lite inredning till vårt "nya" akvarium. Det är kvariumet som vi ska ha våra dammfiskar i. Vi var även iväg till blomsteraffären för att handla en bukett. Efter det for vi hem och gjorde oss i ordning för att sen hämta mina svärföräldrar Vi skull sen åka till Rydsgår för att fira min pappa som fyller 80 år imorgon.

Det blev en helt underbar eftermiddag med en supergod buffé och kanon trevilgt sällskap. Jag fick träffa min kusin och han fru. Det var nio år sen vi träffades senast, så det var jättekul att få träffa dem. Min älskling har aödrig träffat dem förut. Det blev även musikunderhållning, då en av gästerna spelade lite trumpet och dragspel. Det lättar alltid upp stämningen med lite musik.

Pappa blev verkligen uppvaktad. Presentbordet dinglade av blommor och paket. Det var även många vänner som slutit upp till pappas stora dag. Det hölls även en massa tal för jubilaren. Jag såg att pappa fick en och annan tår i ögonen under talen. Pappa själva höll ett tal för att tacka alla som kommit och personalen på hotellet som stod för servicen. Det var med andra ord en helt underbar eftermiddag.





Dagens jubilar!!!!
Ett stort grattis till min älskade pappa på hans 80 års dag.


Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar