onsdag 17 augusti 2011

Ledig

När jag slutade mitt jobbpass idag, så gick jag på 2 dagars ledighet. Men denna gången blir det en extradag ledigt, då jag ska tenta på lördag. Så jag tror att jag ska ängna mina 2 lediga dagar med att gå igenom räkne exempel. Jag hoppas att klarar tentan. Vill inte misslyckas. Det är beskattningsrätt som jag ska tenta i.

Dessa 2 dagar som jag jobbat nu, har varit de tråkigaste dagarna på hela säsongen. Snacka om att timmarna har gått hur lååångsamt som helst. Det har varit så lite att göra att man skulle kunna sitta och somna på en stol utan några problem. Fast vädret har varit ganska så fint, så har badgästerna lyst med sim frånvaro. Så här i slutet av säsongen tror jag att badgästerna har annat att göra än att gå till badet. Man har börjat att jobba och har man en ledig dag, så åker man kanske in till stan för att shoppa inför skolstarten.

När jag kom hem från jobbet idag, så åkte vi till fiskaffären. Vi ha det planer på att införskaffa fler fiskar till vårat stora akvarium. Det blev 6 st slöjstjärta, 3 röda och 3 svarta. Vi har även planer på att införskaffa några spräckliga slöjstjärta, men det gör vi i en annan fiskaffär. Dit åker vi nog imorgon.

Nej, nu ska jag ta och njuta av min ledighet.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar